Regulamin


GO Apartments Spółka Cywilna

1. Postanowienia ogólne

 

1.1 Poniższy regulamin obowiązuje wszystkich gości GO Apartments oraz osoby trzecie, które przebywają w apartamentach podczas trwania rezerwacji. Dokonując rezerwacji oraz podpisując kartę meldunkową gość oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje warunki rezerwacji.

 

1.2 Właściciele oraz personel GO Apartments proszą o przestrzeganie każdego z punktów regulaminu.

2. Zasady rezerwacji

 

2.1 Rezerwacje mogą być dokonywane bezpośrednio w obiekcie, drogą telefoniczną, mailową lub poprzez portal rezerwacyjny.

 

2.2 Dokonując rezerwacji gość powinien podać następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • adres zameldowania
  • telefon kontaktowy oraz adres e-mail
  • życzenia dodatkowe
 

2.3 Opłata za wynajem apartamentu pobierana jest z góry lub najpóźniej w dniu zameldowania. Istnieje możliwość opłaty w późniejszym terminie po ustaleniu formy płatności z personelem GO Apartments.

 

2.4 Obsługa GO Apartments podczas zameldowania ma prawo poprosić gościa o dane karty kredytowej lub pobrać kaucję na poczet ewentualnych strat. Zwrot kaucji następuje w dniu wymeldowania, w przypadku braku stwierdzenia zniszczeń w apartamencie.

 

 

2.5 Cena apartamentu obejmuje pełen koszt pobytu gości w apartamencie, dla zameldowanej liczby osób oraz terminu, określonych w rezerwacji.

3. Zasady obowiązujące gości podczas pobytu w apartamencie

 

3.1 Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 14:30 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11.00 w dniu wyjazdu.

 

3.2 Gość zobowiązany jest powiadomić personel GO Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Zameldowanie gości możliwe jest w godzinach 14.30.00-22.30. W przypadku niestandardowych godzin zameldowania goście proszeni są o kontakt z personelem GO Apartments.

 

3.3 Przy spełnieniu warunków dotyczących obłożenia obiektu możliwe jest wcześniejsze zameldowanie lub, późne wymeldowanie po uprzednim kontakcie z personelem. Goście proszeni są o zgłoszenie takiej prośby do 3 dni przed planowanym przyjazdem. Usługa może być dodatkowo płatna.

 

3.4 Klucze do apartamentu wydawane są podczas zameldowania gościa w apartamencie.

 

3.5 Niezwłocznie po zameldowaniu Goście powinni sprawdzić wynajmowany apartament. W przypadku stwierdzenia usterek lub zniszczeń należy niezwłocznie poinformować o tym personel GO Apartments. Nie zgłoszenie szkód lub nieprawidłowości może spowodować obciążenie gościa kosztami naprawy usterek w apartamencie.

 

3.6 Do zamieszkania w apartamencie uprawnione są tylko osoby, które zostały zameldowane przez personel GO Apartments. Liczba osób nie może być większa niż podana w rezerwacji potwierdzonej przez GO Apartments.

 

3.7 Goście obiektu zobowiązują się do przestrzegania ciszy nocnej w obiekcie. Cisza nocna trwa w godzinach 22.00-7.00.

 

3.8 Goście GO Apartments oświadczają, że będą korzystać z apartamentów zgodnie z ich przeznaczeniem.

 

3.9 W przypadku skarg innych mieszkańców na uciążliwe zachowanie Gości GO Apartments, a w  przypadku interwencji ochrony budynku lub policji GO Apartments nałoży na gości karę w wysokości 500pln/120 euro

 

3.10 W apartamentach oraz w garażu obowiązuje zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. W przypadku złamania zakazu personel GO Apartments ma prawo obciążyć gości karą w wysokości 500pln/120 euro.

 

3.11 Gość oświadcza, że apartament najęty zostanie tylko na cele mieszkalne. Gość odpowiada za zachowanie osób trzecich oraz wszelkie szkody powstałe w lokalu podczas trwania pobytu.

 

3.12 Podczas wymeldowania gość zobowiązany jest do zwrotu kluczy ( pilota) personelowi GO Apartments.

 

3.13 W przypadku nie zwrócenia lub zgubienia kluczy ( pilota) gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 200 zł.

 

3.14 Personel GO Apartments przed wymeldowaniem gościa zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego lokalu.

 

3.15 W przypadku stwierdzenia usterek powstałych podczas pobytu, gość zobowiązany jest do usunięcia szkód lub pokrycia kosztów naprawy.

 

3.16 Środki mające na celu pokrycie ewentualnych szkód zostaną wpłacone przez gościa w gotówce najpóźniej w dniu wymeldowania lub zostaną pobrane z karty kredytowej gościa podanej przy dokonywaniu rezerwacji lub zameldowaniu. Korzystając z usług noclegowych jednocześnie gość wyraża zgodę na obciążenie podanej karty kredytowej na poczet usunięcia szkód powstałych z winy gościa.

 

3.17 Wszelkie usterki i niedogodności nie leżące po winie gościa będą zgłaszane personelowi GO Apartments w celu, jak najszybszego usunięcia ich i zapewnienia gościom najwyższego standardu pobytu.

 

3.18 GO Apartments S.C. nie ponosi odpowiedzialności za dobra materialnie gości, które znajdują się w najmowanym apartamencie.