FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Rezerwacje
W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?
Rezerwacji mogą Państwo dokonać poprzez silnik rezerwacji na stronie, telefonicznie lub drogą mailową.
W celu założenia rezerwacji powinny zostać podane Państwa dane :
Imię i Nazwisko osoby rezerwującej
Kontakt telefoniczny i mailowy
Adres
Pozostałe istotne uwagi dotyczące Państwa pobytu.
W celu potwierdzenia rezerwacji, wymagana jest przedpłata przelewem na konto.
Wysokość przedpłaty uzależniona jest od kwoty oraz warunków rezerwacji.
Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?
Czy mogę anulować lub zmienić rezerwację?
Z wyłączeniem rezerwacji bezzwrotnych każdą rezerwację standardową można anulować lub zmienić do 24 godzin przed rozpoczęciem rezerwacji.
Ceny / opłaty
Czy cena na stronie www dotyczy osoby czy apartamentu?
Cena na stronie to cena za cały apartament. Dla 1 lub dwóch osób cena jest stała. Podając liczbę gości większą niż 2- cena ulegnie zmianie. Ilu gości może być – tego dowiesz się z opisu apartamentu.
Czy przy zameldowaniu czekają mnie dodatkowe opłaty?
Cena za zarezerwowany apartament to cena brutto z wybranymi dodatkami ( opcjonalnie śniadania, parking usługa dodatkowego sprzątania). Oprócz ceny brutto za zarezerwowany apartament nie obowiązują dodatkowe opłaty.
Przy zameldowaniu może być wymagana kaucja lub pre-autoryzacja karty kredytowej.
Ile wynosi kaucja lub preautoryzacja?
Wpłata kaucji może być dokonana kartą płatniczą lub gotówka.
Opłata za pobyt dziecka
Dzieci w wieku 0-3 lata śpią w naszym obiekcie bezpłatnie, przy rezerwacji uwzględnij wiek dziecka. (lub dzieci powyżej 3 lat należy uwzględnić jako dorosłą osobę)
Czy cena na stronie www dotyczy osoby czy apartamentu?
Cena na stronie to cena za cały apartament. Dla 1 lub dwóch osób cena jest stała. Podając liczbę gości większą niż 2- cena ulegnie zmianie. Ilu gości może być – tego dowiesz się z opisu apartamentu.
Bon Turystyczny
W naszym obiekcie możesz dokonać płatności bonem turystycznym podając 12 znakowy kod bonu, oraz weryfikujący kod potwierdzający, który otrzymasz przez SMS na numer telefonu podany do realizacji Twojego bonu. Proces jest szybki i prosty, w polu uwagi uwzględnij informację o zamiarze realizacji płatności bonem. Bonem możesz dokonać płatności za rezerwację w całości lub częściowo.
W jaki sposób mogę się zameldować i odebrać klucze ?
Godziny zameldowania 14.30-22.30
W przypadku wcześniejszych lub późnych godzin zameldowania prosimy o kontakt z recepcją GO Apartments.
Zameldowanie poza godzinami pracy recepcji.
Istnieje możliwość zameldowania poza godzinami pracy recepcji, po uprzednim ustaleniu telefonicznym z obsługą obiektu.
Informacje ogólne
W każdym z apartamentów będą czekać na Państwa czysta pościel i ręczniki, kapcie hotelowe w pełni wyposażone kuchnia wraz z zestawem przypraw oraz łazienka, telewizor LED, szybkie wi-fi oraz inne użyteczne dodatki.
Dokładny opis wyposażenia apartamentów znajdą Państwo w zakładce “apartamenty”.
Czy istnieje możliwość doposażenia apartamentu w łóżeczko dla dziecka?
Jak najbardziej, bezpłatnie możemy doposażyć apartament w łóżeczko dla dziecka oraz świeżą pościel.
Dokładny opis wyposażenia apartamentów znajdą Państwo w zakładce “apartamenty”.
Gdzie serwowane są śniadania i w jakich godzinach?
Dokładny opis wyposażenia apartamentów znajdą Państwo w zakładce “apartamenty”.
W jaki sposób mogę wjechać do garażu podziemnego w obiekcie?
W przypadku wykupienia usługi parkingu podziemnego, w recepcji wraz z kluczami otrzymasz pilot do garażu oraz mapę z przydzielonym numerem prywatnego miejsca parkingowego.
Inne
Godziny zameldowania i wymeldowania
Wymeldowanie możliwe jest do godziny 11 w dniu wyjazdu.