FAQ

Dla gości

Ceny / opłaty: Czy cena na stronie www dotyczy osoby czy apartamentu?

Cena na stronie to cena za cały apartament. Dla 1 lub dwóch osób cena jest stała. Podając liczbę gości większą niż 2- cena ulegnie zmianie. Ilu gości może być – tego dowiesz się z opisu apartamentu.

Ceny / opłaty: Czy przy zameldowaniu czekają mnie dodatkowe opłaty ?

Cena za zarezerwowany apartament to cena brutto z wybranymi dodatkami ( opcjonalnie śniadania, parking usługa dodatkowego sprzątania). Oprócz ceny brutto za zarezerwowany apartament nie obowiązują dodatkowe opłaty. 

Przy zameldowaniu może być wymagana kaucja lub pre-autoryzacja karty kredytowej. 

Ceny / opłaty: Ile wynosi kaucja lub preautoryzacja?

Wysokość kaucji lub preautoryzacji wynosi od 200 do 500 zł. 

Wpłata kaucji może być dokonana kartą płatniczą lub gotówka. 

Rezerwacje: W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji ?

Rezerwacji mogą Państwo dokonać poprzez silnik rezerwacji na stronie, telefonicznie lub drogą mailową. 

W celu założenia rezerwacji powinny zostać podane Państwa dane : 

  1. Imię i Nazwisko osoby rezerwującej 
  2. Kontakt telefoniczny i mailowy 
  3. Adres 
  4. Pozostałe istotne uwagi dotyczące Państwa pobytu. 

W celu potwierdzenia rezerwacji, wymagana jest przedpłata przelewem na konto. 

Wysokość przedpłaty uzależniona jest od kwoty oraz warunków rezerwacji. 

Rezerwacje: Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji ?

Jak najbardziej, dokonując rezerwacji przez stronę internetową otrzymasz automatycznie potwierdzenie rezerwacji. Dokonując rezerwacji telefonicznie i mailowo również wysyłane jest potwierdzenie procesu.

Płatność: W jaki sposób mogę dokonać opłaty za rezerwację ?

Opłatę za rezerwację można uiścić przez naszą stronę internetową- bezpieczna usługa szybkich płatności Przelewy24 , tradycyjnym przelewem, blikem, kartą kredytową lub gotówka. Istnieje możliwość płatności Bonem Turystycznym.

Zameldowanie : W jaki sposób mogę się zameldować i odebrać klucze ?

Zameldowanie jest możliwe w naszym biurze zlokalizowanym w Warszawie, przy ul Kolejowej 45a m. 101 – 1 piętro. 

Godziny zameldowania 14.30-22.30 

W przypadku wcześniejszych lub późnych godzin zameldowania prosimy o kontakt z recepcją GO Apartments.

Rezerwacje : Czy mogę anulować lub zmienić rezerwację ?

Z wyłączeniem rezerwacji bezzwrotnych każdą rezerwację standardową można anulować lub zmienić do 24 godzin przed rozpoczęciem rezerwacji. 

Inne : Godziny zameldowania i wymeldowania

Zameldowanie możliwe jest w godzinach 14.30-22.30.

Wymeldowanie możliwe jest do godziny 11 w dniu wyjazdu.

Wyposażenie apartamentu : Informacje ogólne

Każdy z apartamentów GO Apartments jest w pełni wyposażony oraz przygotowany na pobyty długo i krótko terminowe.

W każdym z apartamentów będą czekać na Państwa czysta pościel i ręczniki, kapcie hotelowe w pełni wyposażone kuchnia wraz z zestawem przypraw oraz łazienka, telewizor LED, szybkie wi-fi oraz inne użyteczne dodatki.

Dokładny opis wyposażenia apartamentów znajdą Państwo w zakładce “apartamenty”.

Lokalizacja : Komunikacja miejska

Przystanek tramwajowy i autobusowy przy Placu Zawiszy oraz autobusowy przy Rondzie Daszyńskiego znajdują się 300 metrów od naszej lokalizacji.
Stacja metra – Metro Rondo Daszyńskiego znajduje się ok. 250 metrów od GO Apartments. Podczas pobytu w Warszawie polecamy korzystanie z aplikacji https://jakdojade.pl/warszawa/trasa/

Usługi dodatkowe : Gdzie serwowane są śniadania i w jakich godzinach?

Nasze śniadania serwowane są na miejscu w klimatycznej kawiarni w godzinach 7.30-14 od poniedziałku do piątku oraz 9-13 w weekendy i święta. Istnieje możliwość wykupienia śniadań na miejscu bez wcześniejszej rezerwacji.

Wyposażenie: Czy istnieje możliwość doposażenia apartamentu w łóżeczko dla dziecka?

Jak najbardziej, bezpłatnie możemy doposażyć apartament w łóżeczko dla dziecka oraz świeżą pościel.

Ceny/opłaty: Opłata za pobyt dziecka

Dzieci w wieku 0-3 lata śpią w naszym obiekcie bezpłatnie, przy rezerwacji uwzględnij wiek dziecka. (lub dzieci powyżej 3 lat należy uwzględnić jako dorosłą osobę)

Płatność: Bon Turystyczny

W naszym obiekcie możesz dokonać płatności bonem turystycznym podając 12 znakowy kod bonu, oraz weryfikujący kod potwierdzający, który otrzymasz przez SMS na numer telefonu podany do realizacji Twojego bonu. Proces jest szybki i prosty, w polu uwagi uwzględnij informację o zamiarze realizacji płatności bonem. Bonem możesz dokonać płatności za rezerwację w całości lub częściowo.

Usługi dodatkowe: W jaki sposób mogę wjechać do garażu podziemnego w obiekcie?

W przypadku wykupienia usługi parkingu podziemnego, w recepcji wraz z kluczami otrzymasz pilot do garażu oraz mapę z przydzielonym numerem prywatnego miejsca parkingowego.

Zameldowanie: Zameldowanie poza godzinami pracy recepcji.

Istnieje możliwość zameldowania poza godzinami pracy recepcji, po uprzednim ustaleniu telefonicznym z obsługą obiektu.