FAQ

Dla gości

Ceny / opłaty: Czy cena na stronie www dotyczy osoby czy apartamentu?

Cena na stronie to cena za cały apartament – niezależnie od tego czy przyjedziesz sam czy ze znajomymi. Ilu ich może być – tego dowiesz się z opisu apartamentu.

Ceny / opłaty: Czy przy zameldowaniu czekają mnie dodatkowe opłaty ?

Cena za zarezerwowany apartament to cena brutto z wybranymi dodatkami ( opcjonalnie śniadania, parking usługa dodatkowego sprzątania). Oprócz ceny brutto za zarezerwowany apartament nie obowiązują dodatkowe opłaty. 

Przy zameldowaniu może być wymagana kaucja lub pre-autoryzacja karty kredytowej. 

Ceny / opłaty: Ile wynosi kaucja lub preautoryzacja?

Wysokość kaucji lub preautoryzacji wynosi od 200 do 500 zł. 

Wpłata kaucji może być dokonana kartą płatniczą lub gotówka. 

Rezerwacje: W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji ?

Rezerwacji mogą Państwo dokonać poprzez silnik rezerwacji na stronie, telefonicznie lub drogą mailową. 

W celu założenia rezerwacji powinny zostać podane Państwa dane : 

  1. Imię i Nazwisko osoby rezerwującej 
  2. Kontakt telefoniczny i mailowy 
  3. Adres 
  4. Pozostałe istotne uwagi dotyczące Państwa pobytu. 

W celu potwierdzenia rezerwacji, wymagana jest przedpłata przelewem na konto. 

Wysokość przedpłaty uzależniona jest od kwoty oraz warunków rezerwacji. 

Rezerwacje: Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji ?

Jak najbardziej, w oddzielnym mailu otrzymają Państwo założenie rezerwacji wstępnej. 

Po zaksięgowaniu przedpłaty również mailowo otrzymają Państwo potwierdzenie rezerwacji. 

Płatność: W jaki sposób mogę dokonać opłaty za rezerwację ?

Opłatę za rezerwację można uiścić przelewem, kartą kredytową lub gotówka. 

Zameldowanie : W jaki sposób mogę się zameldować i odebrać klucze ?

Zameldowanie jest możliwe w naszym biurze zlokalizowanym w Warszawie, przy ul Kolejowej 45a m. 101 – 1 piętro. 

Godziny zameldowania 14.30-22.30 

W przypadku wcześniejszych lub późnych godzin zameldowania prosimy o kontakt z recepcją GO Apartments.

Rezerwacje : Czy mogę anulować lub zmienić rezerwację ?

Z wyłączeniem rezerwacji bezzwrotnych każdą rezerwację standardową można anulować lub zmienić do 24 godzin przed rozpoczęciem rezerwacji. 

Inne : Godziny zameldowania i wymeldowania

Zameldowanie możliwe jest w godzinach 14.30-22.30.

Wymeldowanie możliwe jest do godziny 11 w dniu wyjazdu.

Wyposażenie apartamentu : Informacje ogólne

Każdy z apartamentów GO Apartments jest w pełni wyposażony oraz przygotowany na pobyty długo i krótko terminowe. 

W każdym z apartamentów będą czekać na Państwa czysta pościel i ręczniki, w pełni wyposażone kuchnia oraz łazienka, telewizor LED, szybkie wi-fi oraz inne użyteczne dodatki. 

Dokładny opis wyposażenia apartamentów znajdą Państwo w zakładce “apartamenty”. 

Lokalizacja : Komunikacja miejska

Przystanek tramwajowy przy Placu Zawiszy (linie 1,7,9,22,24,25,44) znajduje się 300 metrów od naszej lokalizacji.
Najbliższa stacja metra oddalona jest o 450m, natomiast przystanek autobusowy Plac Zawiszy (linie 127,128,157,158,159,175,504,517,521), zlokalizowany jest 300 m. od GO Apartments.

Usługi dodatkowe : Gdzie serwowane są śniadania i w jakich godzinach?

Nasze śniadania serwowane są na miejscu w klimatycznej kawiarni w godzinach 7.30-13 od poniedziałku do piątku oraz 9-13 w weekendy i święta. Istnieje możliwość wykupienia śniadań na miejscu bez wcześniejszej rezerwacji.

Wyposażenie: Czy istnieje możliwość doposażenia apartamentu w łóżeczko dla dziecka?

Jak najbardziej, bezpłatnie możemy doposażyć apartament w łóżeczko dla dziecka.

Lokalizacja: Czy na miejscu zlokalizowane są udogodnienia tj. sklepy, restauracje?

W lokalizacji GO Apartments znajdują się takie lokale usługowe, jak: sklepy, restauracja włoska, burgerownia, restauracja sushi, kawiarnia, siłownia oraz fryzjer.

Wyposażenie: Czy internet jest bezpłatny?

W apartamentach dostęp do internetu jest nielimitowany i bezpłatny.