FAQ
Dla gości
Ceny / opłaty: Czy cena na stronie www dotyczy osoby czy apartamentu?
Cena na stronie to cena za cały apartament – niezależnie od tego czy przyjedziesz sam czy ze znajomymi. Ilu ich może być – tego dowiesz się z opisu apartamentu.
Ceny / opłaty: Czy przy zameldowaniu czekają mnie dodatkowe opłaty ?
Cena za zarezerwowany apartament to cena brutto z wybranymi dodatkami ( opcjonalnie śniadania, parking usługa dodatkowego sprzątania). Oprócz ceny brutto za zarezerwowany apartament nie obowiązują dodatkowe opłaty.
Przy zameldowaniu może być wymagana kaucja lub pre-autoryzacja karty kredytowej.
Ceny / opłaty: Ile wynosi kaucja lub preautoryzacja?
Wysokość kaucji lub preautoryzacji wynosi od 200 do 500 zł.
Wpłata kaucji może być dokonana kartą płatniczą lub gotówka.
Rezerwacje: W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji ?
Rezerwacji mogą Państwo dokonać poprzez silnik rezerwacji na stronie, telefonicznie lub drogą mailową.
W celu założenia rezerwacji powinny zostać podane Państwa dane :
- Imię i Nazwisko osoby rezerwującej
- Kontakt telefoniczny i mailowy
- Adres
- Pozostałe istotne uwagi dotyczące Państwa pobytu.
W celu potwierdzenia rezerwacji, wymagana jest przedpłata przelewem na konto.
Wysokość przedpłaty uzależniona jest od kwoty oraz warunków rezerwacji.
Rezerwacje: Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji ?
Jak najbardziej, w oddzielnym mailu otrzymają Państwo założenie rezerwacji wstępnej.
Po zaksięgowaniu przedpłaty również mailowo otrzymają Państwo potwierdzenie rezerwacji.
Płatność: W jaki sposób mogę dokonać opłaty za rezerwację ?
Opłatę za rezerwację można uiścić przelewem, kartą kredytową lub gotówka.
Zameldowanie : W jaki sposób mogę się zameldować i odebrać klucze ?
Zameldowanie jest możliwe w naszym biurze zlokalizowanym w Warszawie, przy ul Kolejowej 45a m. 101 – 1 piętro.
Godziny zameldowania 14.30-22.30
W przypadku wcześniejszych lub późnych godzin zameldowania prosimy o kontakt z recepcją GO Apartments.
Rezerwacje : Czy mogę anulować lub zmienić rezerwację ?
Z wyłączeniem rezerwacji bezzwrotnych każdą rezerwację standardową można anulować lub zmienić do 24 godzin przed rozpoczęciem rezerwacji.
Inne : Godziny zameldowania i wymeldowania
Zameldowanie możliwe jest w godzinach 14.30-22.30.
Wymeldowanie możliwe jest do godziny 11 w dniu wyjazdu.
Wyposażenie apartamentu : Informacje ogólne
Każdy z apartamentów GO Apartments jest w pełni wyposażony oraz przygotowany na pobyty długo i krótko terminowe.
W każdym z apartamentów będą czekać na Państwa czysta pościel i ręczniki, w pełni wyposażone kuchnia oraz łazienka, telewizor LED, szybkie wi-fi oraz inne użyteczne dodatki.
Dokładny opis wyposażenia apartamentów znajdą Państwo w zakładce “apartamenty”.
Lokalizacja : Komunikacja miejska
Przystanek tramwajowy przy Placu Zawiszy (linie 1,7,9,22,24,25,44) znajduje się 300 metrów od naszej lokalizacji.
Najbliższa stacja metra oddalona jest o 450m, natomiast przystanek autobusowy Plac Zawiszy (linie 127,128,157,158,159,175,504,517,521), zlokalizowany jest 300 m. od GO Apartments.
Usługi dodatkowe : Gdzie serwowane są śniadania i w jakich godzinach?
Nasze śniadania serwowane są na miejscu w klimatycznej kawiarni w godzinach 7.30-13 od poniedziałku do piątku oraz 9-13 w weekendy i święta. Istnieje możliwość wykupienia śniadań na miejscu bez wcześniejszej rezerwacji.
Wyposażenie: Czy istnieje możliwość doposażenia apartamentu w łóżeczko dla dziecka?
Jak najbardziej, bezpłatnie możemy doposażyć apartament w łóżeczko dla dziecka.
Lokalizacja: Czy na miejscu zlokalizowane są udogodnienia tj. sklepy, restauracje?
W lokalizacji GO Apartments znajdują się takie lokale usługowe, jak: sklepy, restauracja włoska, burgerownia, restauracja sushi, kawiarnia, siłownia oraz fryzjer.
Wyposażenie: Czy internet jest bezpłatny?
W apartamentach dostęp do internetu jest nielimitowany i bezpłatny.